TKC
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Go down
XTCFaeLan
XTCFaeLan
Admin
Posts : 4
Join date : 2017-05-01
Age : 27
Location : USA
https://clantkc.board-directory.net

XTCFaeLan Introduction Empty XTCFaeLan Introduction

Mon May 01, 2017 11:01 am
Hello, my name is Matthew and i'm a NA player. I have roughly 3+ years of experience with A.V.A and plenty more with other FPS games. I probably have 30+ accounts in A.V.A No, so if I were to add all those levels together, i'd probably be max rank. 


I main pointmen but I do not rush all the time. I am more of a defensive player (camper) and abuse the information that my teammates are able to supply me with; without constant information I cannot perform as well in situations where I am given information. My subclass would have to be rifleman. I am not able to lead a team because I lack the game sense to do so. I perform better by myself in difficult situations or with 1 team mate by my side. I usually perform well consistently in both scrims, pubs, and clan wars. 



I've had experience in tournaments competing for money and can perform decently in stressful situations. Me and my old clan have fought against DefKon in tournaments and all of those other good clans back in IJJI time.


And of course, I am an English speaker only so I will not be able to communicate as fluidly with many Non-English speakers in difficult games for now.
----------------------------------------------------------------------------------

Hola, mi nombre es Matthew y soy un jugador de NA. Tengo aproximadamente 3+ años de experiencia con A.V.A y mucho más con otros juegos de FPS. Probablemente tengo más de 30 cuentas en A.V.A No, así que si tuviera que añadir todos esos niveles juntos, probablemente sería el rango máximo.

Yo señores principales pero no me apresuro todo el tiempo. Soy más un jugador defensivo (campista) y el abuso de la información que mis compañeros de equipo son capaces de proporcionarme; Sin información constante, no puedo actuar tan bien en situaciones donde se me da información. Mi subclase tendría que ser fusilero. No soy capaz de dirigir un equipo porque me falta el sentido del juego para hacerlo. Me desempeño mejor solo en situaciones difíciles o con 1 compañero de equipo a mi lado. Por lo general, me desempeño bien consistentemente en ambos escrritos, pubs y guerras de clanes.

He tenido experiencia en torneos compitiendo por dinero y puedo realizar decentemente en situaciones estresantes. Yo y mi viejo clan hemos luchado contra DefKon en torneos y todos esos otros buenos clanes en tiempos de la IJJI.

Y, por supuesto, soy un orador Inglés sólo por lo que no será capaz de comunicarse con fluidez con muchos hablantes de Inglés no en los juegos difíciles por ahora.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum